יום שבת, 1 בספטמבר 2012

Blog Day 2012

אז מסתבר שאתמול, 31.8, היה ה-Blog day, שזהו יום שבו כל בלוג מפרגן לחמישה בלוגים אחרים, שעושים לו נעים בצג. אני, בתולת בלוגיספרה שכמותי, לא הייתי מודעת לעניין (אני לא מבינה למה לא הגיע לי איזה מזכר, אין ארגון? הסתדרות? ועד עובדים? משהו?!), עד שמצאתי את הבלוג שלי בעמדת המפורגנים, אצל מור כפר'עליה, שעל הבלוג שלה אפרט כאן אטוטו. אז קראו לי שוברת מוסכמות, קראו לי מורדת, באיחור אופנתי של יממה - בלוג דיי ב-1.9 יוצא לדרך!

park & cube
הבלוג ההורס (מהתמונה הפותחת) של שיני פארק הלונדונית, הוא באמת אחד היפים. מתעסק בעיקר בלייף סטייל עם נטייה מובהקת לאופנה. עכשיו, השיני הזאת, שתהיה בריאה, סידרה לעצמה ג'וב מהחלומות. מכיוון שיש לה טריליונ'תלאפים קוראים, היא עושה כל מיני פוסטים "מטעם" (נגיד פה, הרמס!), וככה מוצאת את עצמה משוטטת בעולם "מטעם", אוכלת במסעדות "מטעם", מתארחת במלונות "מטעם" וכל ה"מטעם" שנשאר לי זה ה"טעימות" שהיא מנציחה בצורה כל כך מרהיבה בעדשת המצלמה שלה. אין מה לומר, הבחורה גאון מסחרי. לזכותה יאמר שהבלוג לא מוכתם במינימום של "מסחריות" והכל מאוד שיקי ומדוייק. מסוג הבלוגים שהם אחלה אסקפיזם באמצע היום, אפילו בלי לקרוא מילה. רק להתענג על התמונות המפתות.


Morcake
הבלוג של מור הוא הבלוג הכי מצחיק ברשת. אין, חולה על הבחורה הזאת ועל אף שכל ההמלצה הזו הולכת להישמע כמו "לא, את מהממת בעצמך!" כנגד ההמלצה שלה על יורס-טרולי, אתם תהיו חייבים להאמין לי שאני אובייקטיבית ונקיית כפיים לחלוטין. אז מעבר לעובדה שיש לי קינאת בלוגיסטים לטקסטים שלה (מלא דיבורים עם עצמה תוך כדי...יענו, אין מסננת), יש לי תשוקה עזה למתכונים הדקדנטים שלה, שמורכבים בעיקר משלושת אבות המזון - שוקולד, בננות וחמאת בוטנים. כנסו כנסו, אחת שיודעת.


אז מה את עושה כל היום?
הבלוג של אפרת שם את ה-porn ב-food porn. הבחורה לא מרחמת, וממקום מושבה בירושלים בירתנו, היא מרביצה בי פעם אחר פעם צילומים אירוטיים של מיני מזונות, שלצד המתכונים הכל כך כיפיים וברורים, גורמים לי להאמין שאני אשכרה יכולה להכין את זה בעצמי וזה ייצא חתיך וחושני באותה מידה. בהיכרותי עם עצמי ועם היכולות הקולינריות שלי, אני חושבת שאני פשוט הולכת לעשות איתה איזה ברטר - היא תכין, ואני אנקה לה ת'בית או משהו...העיקר שתעניק לי רגע פרטי במחיצת בצק פריך...
אפרת היא גם זו שהכירה לי את שני הבלוגים הבאים:


 The forest feast
אחד היפים. נקודה. מדובר בצלמת אוכל ניו-יוקית, שעברה לגור...כאילו ... אין דרך טובה יותר לנסח את זה...מממ.. ביער. ליטרלי. כל מה שארחיב פה ייחטא לחוויה של לשוטט בין הפוסטים ההורסים שלה, אבל אני רק אתן את הזוית האישית שלי. לי, באופן אישי, הרבה יותר קוסם לראות את חווית האירוח שלה מאשר המתכונים. היא מצלמת אוכל באמת באמת מדהים, אבל מה שלי הכי כיף, זה לגלול לסוף הפוסט, ולראות איך היא הגישה את הארוחה. האוירה של היער, של שרשרת המנורות, של הנרות, של סידור השולחן ובעיקר- של החברים שבאים ונהנים, כל אלו לוחצים לי על כל בלוטות הקינאה, כמי שכל כך אוהבת לארח, ומתגוררת בתוך קופסת נעליים ברמת גן בואכה בני ברק.


לא על החסה לבדה
בלוג מתכונים טבעוני. איני טבעונית, אבל בא לי לאכול כל מנה ומנה שהבחורה הזו מכינה. שוטטתי בהמון בלוגי מתכונים טבעוניים. כן כן, אני מתחבטת בשאלות מוסריות כאלה ואחרות בנוגע לאישיו. כולם, אבל כולם, נראו כמו משהו שמישהו כבר אכל. סירייסלי. צילומים כל כך.....בעעע@#@#$... ואז היא הגיעה. אין מה לומר, הבחורה עושה חסד עם קהילת הטבעונים. היא צריכה להיות ראש ממשלת הטבעונים! לא יודעת מה הטעם של הדברים, אבל אני יכולה להבטיח לכם- אם הם טעימים כמו שהם מצטלמים- הולי גווקאמולי (גווקאמולי זה טבעוני!)!

זהו, יש עוד המון בלוגים מומלצים ברשימת ה-my online favorits, ועד לשנה הבאה- לחיים!

4 תגובות:

  1. יקירתי! תודה על הפירגון! ובקשר להצעתך - הכי מתקבל- לפני שבועיים אפילו רכשתי רובוט שינקה אחרי (הכי נושא לפוסט!) ותודה על ההמלצה לבלוג הראשון - הורס!
    אני צופה עתיד מזהיר לבלוג שלך ::))

    השבמחק
  2. אני נוטה לומר "לא, את", אבל אני כתבתי ראשונה, אז בעצם כבר אמרתי "לא, את". הממ. שכחי מזה.
    בכל אופן, תודה מותק! ושמחתי להכיר לך את בלוג דיי. אני אדבר עם האנשים הרלוונטיים בשביל להכניס אותך לוועד העובדים, כדי שהמחדל הזה לא יחזור שנית.
    ושמעי, אני ממש בעד העסקה הזו שלך עם אפרת, שתנקי לה את הבית (אפרת, קנית רובוט? אני גם רוצה, בדיוק ראיתי אותו בפעולה לפני כמה ימים!), כי אני הודעתי לה חגיגית לפני כמה חודשים שאני עוברת לגור אצלה, אז ככה נוכל גם את ואני להיפגש. win win win.

    השבמחק
  3. טוב, בואו נודה באמת, אם אני מנקה לאפרת את הבית, היא בעיקר יוצאת מופסדת, חוץ מ"רסס ונגב" אני ממש לא טובה בזה, אבל מצ"ב רשימת מעלות וכשרונות שאני יכולה להעניק לזולת בעבור בצק פריך:

    1. לרקוד דבקה
    2. להזיז את האוזניים
    3. לעשות המחזה דרמטית של סרטי בנות מגוונים, על פי בחירת הלקוח
    4. לצייר מפה מפורטת של דיזינגוף סנטר
    5. לחתוך מנגו. סתם! שקר! אני לא יודעת לחתוך מנגו.

    השבמחק