יום שבת, 30 ביוני 2012

GlossyBox June 2012



אזהרת "צ'יק-פוסט"!
כן, החלטתי שבפעמים בהם הבלוג יחליט לעשות אפליית תוכן על רקע מגדרי, אפרסם אזהרת טסטוסטורון בראשו.
הישמרו לכם זכרי-אלפא, הולכות להיזרק פה מילים מטלטלות כ"פריימר" ו"שימר"...

ובכן, GlossyBox. למי שעוד לא התוודעה למיזם בן החצי שנה, מדובר בערכה חודשית של מוצרים בגודל מוקטן, הנשלחת ללקוחות רשומות על מנת להתנסות במוצר, מבלי להירתע או להתחייב למוצר בגודל ובמחיר מלא. את כל הפרטים ניתן לקבל באתר החברה אז חבל להלאות פה בטקסטים אינפורמטיביים, וכך אוכל להתפנות להתרשמות שלי מהמוצרים שנשלחו בקופסת יוני. את מוצרי הקופסאות הקודמות, להתרשמות, ניתן לראות גם באתר. חשוב לציין שלא כל המוצרים שמופיעים שם מגיעים לכל הלקוחות - בכל קופסא מגיעים חמישה מוצרים, לפעמים מוצרי "אקסטרה", כשההבדל בחבילות הוא על בסיס פרופיל יופי אישי שממלאים באתר (לא מדובר על התאמה אישית לחלוטין, אלא מקבץ של כמה הרכבים בסיסיים שונים לחבילה).

אז מה היה לנו ביוני?

לק OPI Cajun Shrimp
זהו כבר החודש השלישי ברציפות שמגיע לק מוקטן של OPI בחבילה. אני חושבת שאם היה מדובר בכל מוצר אחר הייתה התרעמות מצד המנויות, אך במקרה הזה יש הסכמה רבתית על כמה שזה מוצלח. הקים של OPI נפלאים, והגודל המוקטן הוא מושלם. בכלל, לקים אמורים להגיע בגודל כזה, כי כך הם לא מתייבשים ולא נמאס מהם. כך שמבחינתי- דיינו. הצבע הספציפי הזה (קייג'ן שרימפ זה אחלה של שם, קולע בול לפיגמנט) נהדר, קייצי, צעיר ומאוד שיקי.
The way I see it- אהבתי.




פריימר ג'ל לעיניים של OFRA Cosmetics USA
הדבר הראשון שחשבתי עליו - זה לא בשבילי. פריימר לצלליות, שמחזיק אותן ומשאיר אותן נוכחות לאורך זמן, זה מוצר למתאפרות כבד, לרגל אירוע, לא לשימוש יומיומי למי שממש לא שמה צלליות. לא אוהבת צבע על העפעף, וכשאני כן שמה צללית, מדובר בצללית בסיס בגוון טבעי או מבריק, וגם אז, היא לא ממש מורגשת בגלל צבעה הבהיר. ועדיין, החלטתי לנסות אותה. איזו הפתעה נפלאה. הפריימר נמרח בקלות, צבעו שקוף, והוא פשוט ממגנט את הצללית, בהירה ועדינה ככל שתהיה, ונותן לה בסיס אחיד, חלק וטבעי לאורך כל היום. פשוט יציאה מוצלחת. טריק נוסף שניסיתי, מכיוון שגם הסומק שלי הוא מאוד קליל ומבריק, הוא לשים מעט מהפריימר על תפוחי הלחיים, לפני הסומק - ושוב, זה מחזיק אותו ומחמיא לו, בלי להיראות כבד או מוגזם.
The way I see it- ממליצה בחום, לא למתאפרות כבדות בלבד.




קרם רחצה קטיפתי של AHAVA 
הרומן שלי עם AHAVA החל לפני שנתיים לערך, ומאותה נקודה אני מוצאת שכל המוצרים על מדף הטיפוח שלי הולכים ומתחלפים אחד אחד במוצרים של אהבה. לא יעזור בית דין, יש סיבה שהמוצרים שלהם עושים חיל ברחבי העולם- יותר מכל מוצר של החברה הכי נחשבת ויקרה, המוצרים שמקורם במקום הכי נמוך בעולם, ממש מתחת לחוטם שלנו - לוקחים את כל הקופה. לכן גם פה, מדובר במוצר שלא מאכזב, קל ונעים לשימוש, משאיר את העור עם המון לחות גם לאחר השטיפה והניגוב, הריח מעולה והחוויה הכוללת מענגת וגורמת לך להסניף את היד של עצמך כל כמה דקות...
The way I see it- אהבתי.




קרם ניקוי טבעי של Dr.Haushchka
מדובר בקרם ניקוי על בסיס "שקדים מתוקים טחונים אורגניים בשילוב צמחי מרפא". וואלה? לא נפלתי. אני מכירה את המוניטין של ד"ר האושקה, וציפיתי להתנסות במוצר, והוא סבבה לגמרי, אבל לא העיף אותי למחוזות "איך חייתי את חיי לפני זה?". מבחינת חווית השימוש- לא להיט. מכיוון שמדובר במוצר טבעי הוא מתהדר בגוון כתמתם דהוי ובריח עז של חרובים..תאנים..לא הצלחתי לשים על זה את האצבע, אבל ריח של איזה תוסף מזון הומאופתי... אני חייבת לציין שמדובר במוצר טוב, שעושה את העבודה, ומשאיר את העור נקי ובריא, פשוט בהתחשב במחיר המוצר בגודל מלא (139 ש"ח ל-50 גר'), הוא לא שווה לדעתי את הרכישה, כאשר יש מוצרים עם תוצאות זהות ואף טובות יותר במחירים אטרקטיביים יותר, במיוחד כשמדובר על שימוש יומיומי, ולא איזו מסכה יוקרתית ומשוכללת של פעם בשבוע, שמחזיקה שנה על המדף.
The way I see it- מוצלח, אבל נופל בקטגוריית value for money


ליפגלוס של MAYBELLINE NEW YORK
הליפגלוס, בגוון GOLDEN POWDER - 720, הוא מוצר השפתיים השני של מייבלין, שמגיע לי בחבילה, בצבע של כלום. קדם לו שפתון בצבע כלום. מוצרי השפתיים בבסיס של פיגמנט חום עם נגיעות שימריות של זהב, לא מתאימות לי, ונעלמות לחלוטין על השפתיים שלי, שזקוקות לפיגמנט על בסיס ורוד/אדום כדי לא לגרום לי להראות כמו גוויה חיוורת. עם זאת, מדובר בצבע, מרקם וטעם (זה תמיד חלק מהמשוואה כשמדובר במוצרי שפתיים) מוצלחים למי שאוהבת. אני מוצאת את עצמי משתמשת בו כשכבה עליונה על בסיס צבע כלשהו, או בפני עצמו כשאני שמה המון סומק לאיזון מראה ה"לחץ דם נמוך" שמתקבל אצלי בשימוש...
The way I see it- למי שאוהבת גלוסים שקופים עם ברק, מובטח מוצר שעושה את העבודה.


מיני משחת שיניים של קולגייט
מדובר על מוצר מסוג המוצרים של גלוסיבוקס, שאם הוא היה נספר כאחד מתוך חמשת המוצרים, זה היה שערורייתי ומרים קול צעקה מוצדק בקרב המנויות, אבל כאשר מדובר במוצר "אקסטרה", זה תמיד נחמד לקבל מוצר שימושי ומוקטן. יש את אלו שלוקחות איתן משחת שיניים בתיק, או לנסיעה, לי זה בעיקר משמש כמילוט בפרק הזמן בין הגילוי שנגמרה לי משחת השיניים, לרגע בו אני אשכרה זוכרת לקנות חדשה.
The way I see it- נו באמת, משחת שיניים של קולגייט, אין פה ממש בשורה..זה ידע כללי.

בושם j'aime la nuit של La Perla
הסיבה שאין לי תמונה של הדוגמית, היא פשוט כי זרקתי אותה לפח אוטומאטית אחרי הרחה, בלי שזכרתי שאני צריכה לצלם את זה לסקירה, אבל חיפוש אינטרנטי יוביל לתמונת המוצר בגודל מלא. מדובר פשוט בבושם זקן, מתוק להחריד, שיצר בי דחייה מיידית. למען הפרוטוקול, אני אוהבת בשמים מתוקים. כל הבשמים שלי מתוקים ואני מעדיפה אותם על פני בשמים חמוצים או כמו שקוראים "פרש", אבל פה מדובר בגוון מתוק-מבוגר, מאוד זקן בארומה שלו.
The way I see it- ממש ממש לא. ש"לה-פרלה" יישארו בהלבשה התחתונה המשובחת שלהם.


סה"כ הייתה קופסה די מוצלחת, עם הפתעות לא צפויות, וכמה מתנות מוכרות אך משמחות. מה לקחתי ממנה הלאה? את הפריימר לעיניים של OFRA. הוא מבחינתי המוצר שההתנסות בו מביאה לרכישה, שבחיים לא הייתי אפילו מסתכלת בכיוון שלה.

6 תגובות:

  1. תודה על הסיקור.
    הפריימר של עפרה הוא אחד ממוצרי הדגל של החברה ואחד מהמוצרים הכי חשובים בתיק שלי לשימוש עצמי ועל מאופרות.

    השבמחק
  2. אכן, אני מאפרת השבוע נערות "פרום"... :-) הוא בא איתי...

    השבמחק
  3. אהבתי מאוד את הסגנון צילום תמונות שלך

    השבמחק
  4. הרקע הפרחוני ממש מקסים.
    ה- OPI גוון מהמם והפריימר לעיניים של עפרה הוא האהוב עלי ביותר.
    טוב שנתת לו צ'אנס, זה בסיס חובה ולא משנה עם איזה צלליות אנחנו מתאפרות.

    השבמחק
  5. אני כבר לגמרי מכורה אליו. נפלתי חזק.

    השבמחק