יום רביעי, 6 ביוני 2012

Carnaby Living



במרכז לונדון, בפנייה של רחוב Regent, ממש ליד חנות הצעצועים המיתולוגית Hamleys, מסתתרת פניה לארץ שכולה טוב. מתחם הבילוי של רחוב קרנבי וסביבתו היה מוקד הביצה הבריטית בשנות ה-60, ירד מגדולתו ושב אליה מחדש בתחילת שנות האלפיים. בקרנבי, על קשתותיו המקוריות וחנויותיו הצבעוניות, תוכלו למצוא בוטיקים אופנתיים לגברים ונשים, חנויות מעצבים, מסעדות מכל גווני הסקאלה הקולינרית, ברים מעודכנים וגם כאלו מסורתיים, מטמוני וינטג' נדירים, ועוד ועוד.
קצרה היריעה מלתת סקירה על כל מה שיש לרחוב להציע, מה גם שהוא באמת מוצג בפירוט ובאופן מקיף באתר האינטרנט של המתחם, כולל פירוט מלא וקישורים לכל בתי הקפה, הברים והמסעדות, אבל אתן פה המלצה על שני מקומות מדליקים.
הראשון הוא מתחם Kingly Court, שמציע ריכוז מכובד של חנויות וינטג', שאוצרות את המלאי שלהם באופן מוקפד ותחת סלקציה בלתי מתפשרת. בגדים, נעלים, תיקים ותכשיטים, מכל התקופות והלוקיישנים, ממתינים בפסאז' של שלוש קומות, שמציע כמובן גם שלל חנויות ומסעדות שונות ומגוונות (ומאפיית קאפקייקים אחת מרהיבה).






המקום השני הוא מסעדה קטנה ומקסימה בשם Kua Aina. רק כדי לחדד את ההזייה, בקרנבי יש שפע של מסעדות נפלאות, מבשר ועד יפני, מאיטלקי ועד אנגלי מסורתי, אבל אני? אני הייתי חייבת לבדוק את המסעדה הזו, שגיליתי באתר האינטרנט של הרחוב. מדובר במסעדת המבורגרים בסגנון הוואי (כן כן, ממש כמו Big Kahuna Burger בספרות זולה...), מעוצבת בסגנון ביקתה קז'ואלית על חוף גולשים, ומציעה אחלה ארוחות שסוגרות את הפינה. אני חשתי שאני חייבת לנסות המבורגר אבוקדו. היה מגניב אש. בלי פאסון, בלי דאווין, חבורה של אנשים שעושים אוכל פשוט באוירה כיפית ובגובה העיניים, שמחים שטעים לך ומחכים שתחזור שוב.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה