יום שבת, 4 באוגוסט 2012

GlossyBox July 2012



אזהרת "צ'יק-פוסט"!

אז למי שעוד לא מכירה את העניין, יש הרחבה משו משו בפוסט של קופסת יוני. לכל השאר - יצאנו לדרך.
ובכן, קופסת יולי. בואו נדבר על זה. מדובר בקופסה מאוד מוצלחת, שמזכירה את ימי ראשיתו של המיזם. עושה רושם שהאנשים בגלוסיבוקס עשו שיעורי בית, ובאמת לקחו לתשומת ליבם את הפידבק החוזר מהלקוחות בחודשים האחרונים, לגבי סוג המוצרים וגודלם. המוצרים בקופסת יולי חזרו להיות מהזן ה"גלוסי". חברות מצויינות, מוצרים איכותיים, וגדלים מכובדים בהחלט. שאפו. ככה זה צריך להראות.
קופסת יולי הרגישה די בסימן מוצרי כיסוי והגנה לפנים, והציגה מייקאפים, קונסילרים, מקדמי הגנה ומוצר שעטנז אחד.

מייקאפ טינט אידול אולטרה של Lancome
טוב, מייקאפ של לנקום עושה ת'עבודה, את זה אנחנו כבר יודעים. הנוכחי מתהדר אפילו בריח נחמד, ככה לפתוח איתו את הבוקר. הכיסוי אחיד וזוהר, כמו שצריך. אני באופן אישי מערבבת אותו עם פריימר, אחרת המריחה מעט קשה לי. בכלל, עדיף לדעתי קצת לדלל אותו בפריימר, קרם לחות או ספוגית לחה. הוא בא לעבוד, לא לשחק, אז כדאי להחזיר אותו קצת לפרופורציה...לפחות בשעות היום. בלי שום קשר, מאוד אהבתי את המיכל המוקטן, שהוא גם חתיך וגם יעיל.
The way I see it - אין פה משהו יוצא דופן, אבל מייק אפ מוצלח בהחלט.



קפאין רול לעיניים של GARNIER
טוב. קונסילרים אני לא אוהבת. אני יודעת שיש בחורות שלא זזות בלעדיו, אצלי אין זה המקרה. השימוש בקונסילר בעיקר מבליט אצלי את השקיות והכהויות מתחת לעיניים, ואם כבר אני משתמשת במייקאפ, אז אז אני כבר סוגרת את הפינה איתו, ולא מחליפה מוצר רק לאיזור העיניים. רק מה, יש פה מוצר מוצלח, למי שאוהבת. אחלה כיסוי, ומריחה קלה. אני משתמשת בו דווקא כקונסילר לתיקונים קטנים בפנים, אם יש צורך, ולכן גם הגודל שלו הוא אחלה. פשוט לזרוק לתיק לעת צרה. בלי שום קשר, יש לו כדור מתכת כזה של הרול, שהוא קריר וצונן, והייתי שמחה פשוט להעביר לי אותו על הפרצוף סתם בשביל הכיף, חבל שזה ייגרום לי להיראות כמו פנינה רוזנבלום, כי הוא מוציא כמויות נדיבות של חומר. נו שוין, לא משנה כבר.
The way I see it - קטן וממזרי. שמועות מספרות שהוא אחלה קונסילר.




סבוקלם טריפל של SeboCalm
טוב. זה BB cream. אני לא מבינה למה לא פשוט לקרוא לילד בשמו. טריפל? יאללה, שיהיה טריפל. אז כמו שרומז (באורות ניאון ורודים-תכולים מהבהבים) השם, המוצר מתהדר בשלושה פרצופים בטיובה אחת - קרם לחות, דמי מייקאפ ומקדם הגנה. אש. מה צריך יותר מזה? מקדם ההגנה גבוה (29) - שזה מעולה, הכיסוי טוב אבל קליל - בכלל אושר, והלחות? יאללה קניתי. מה שאני לא מבינה, זה למה תכשיר שמכיל בתוכו קרם לחות הוא כל כך קשה למריחה? הוא די "נתקע" על העור..ולכן גם אותו אני מורחת בערבוב עם פריימר.
The way I see it - ים תועלות, אבל אין בשורה. יש מוצרים דומים בשוק, שעושים את אותה עבודה. ועדיין, מוצר טוב.





סאן ביוטי של LANCASTER
שמחתי. קרם הגנה, קומפקטי, של לנקסטר המעולה, 15, שזה אחלה ליום יום... סה"כ החיים שלי מייפל. ואז, הו אז, מרחתי את הקרם על הפנים...ו....עפתי לכיור לשטוף אותו מהר מהר. איזה ריח חזק........אשכרה אולטרסול. לא מסוג הריחות שהיית רוצה לקרם הגנה קליל, כבסיס יומיומי. זה ריח של קרם הגנה לרוכבי אופניים. במדבר יהודה. באוגוסט. ב-14:00 בצהריים. וגם כבד.... פהייי....חנק לי ת'נקבוביות.
The way I see it - מישהו רוצה קרם הגנה של לנקסטר?




בושם אמור אמור של Cacharel
טוב, זה כבר עניין שבשגרה שאני והבשמים שמגיעים בגלוסי...לא ממש מסתדרים. למעט ה"קלואה" וה"דיור" של הקופסאות הראשונות, שהיו מדהימים, כל מה שהגיע אלי אחרי היה מתוק מידי, או זקן מידי, או חמוץ מידי, או כבד מידי... ממש זהבה ושלושת הדובים. והנה, ריח שאני אוהבת. בטח שאני אוהבת.. השתמשתי בו מלא...... ב-2002!!! סירייסלי?! אמור אמור?! כבר אי אפשר להריח אותו יותר...! אז מגיע כבוד על בחירת בושם שסוף סוף פוגע בחתך הלקוחות של החברה, ובאמת, מדובר בבושם מוצלח שהמון בחורות יאהבו, ומי שלא מכירה תשמח להכיר. אבל חלק מהאישיו של הקופסאות הוא להחשף למוצרים חדשים בשוק, ופה קצת חטאו למטרה.
The way I see it - מעלה בי זכרונות על האקס.



סבון שוקולד של LaSaponaria
מכירים את הביטוי הזה, שאם זה נראה כמו ברווז והולך כמו ברווז... אז אכן מדובר בברווז? תחזיקו חזק, אני הולכת למוטט את ההנחה הזו מיסודה. קוראים לזה סבון שוקולד, זה נראה כמו סבון שוקולד, וזה אכן........סבון לימון!
לא יודעת מי התתרן שהחליט שזה סבון שוקולד, אבל צריך לשקול מחדש את הג'וב שלו. מדובר בריח לימון כה דומיננטי, שאין פה מקום לטעויות. אגב, מבחינתי זה אחלה, כי אני לא סובלת מוצרי טיפוח בארומת שוקולד. איכ. זה ריח מתוק וחונק במקום ריח של ניקיון. מרגיש כמו מלכודת זבובים למריחה. אז הלימון זה אחלה. מצד שני, מדובר בסבון, לא צריך להתרגש כל כך. סה"כ סבון בסיסי, קצת מייבש אפילו, שיפה בעיקר לשים לקישוט באמבטיה, או להוציא כשבאים אורחים, כמו שאומרים בסדרות אמריקאיות "ד'ה פנסי סופ"...
The way I see it - עזבו אותי באמא'שכם. סבון.

סה"כ קופסא מוצלחת מאוד. אין מוצר אחד ספציפי שהתחברתי אליו יותר או ששינה את עולמי, אבל גם זה לגיטימי. שמחה ליהנות ממוצרים איכותיים בגודל מוקטן, ובכלל, נעים לרענן את המדף מדי חודש.




7 תגובות:

  1. טוב אני מודה שאני לא בעניין של קרמים... אבל התעלפתי מהטבעת בתמונה השניה!
    ובכלל צילומים מקסימים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי אפרתי... אני מעולפת ממנה גם. היא משמחת אותי מאוד :-)
      והצילומים הם צילומי הבכורה ממצלמתי החדשה והגזעית - קאנון 550 :-)

      מחק
  2. היי. אני זו שמייצרת את הסבון. צר לי שהוא לא מצא חן בעיניך. רציתי רק להבהיר שהריח של הסבון הוא בכלל לא שוקולד. רחוק מזה. הוא נקרא סבון שוקולד מפני שהשוקולד, בעל תכונות אנטי-אייג'ינג, הוא מרכיב ל הסבון עצמו.
    בנוגע ליובש, אולי את לא משתמשת באופן קבוע בסבונים טבעיים ולפעמים המעבר יכול להגרום לתחושת יובש שנעלמת לאחר כמה פעמים ואולי הוא באמת לא מתאים לך. כשמייצרים מוצר הוא אינו יכול להתאים לכולם.
    בברכה
    בלהה וינקלר
    https://www.facebook.com/LaSaponaria

    השבמחק
    תשובות
    1. חלילה,
      הוא מאוד מצא חן בעיני, ואני משתמשת בו כל יום.
      פשוט ציינתי את העובדה שבקופסת הגלוסי היה כתוב שהוא "סבון שוקולד", לבן על גבי שחור,
      ובהתחשב בצבעו החום, ציפיתי שזה מה שאריח, ואז הרחתי לימון. מבחינתי זו ברכה, לא אוהבת קוסמטיקה בארומה שוקולדית, ויש כזו, אבל כן חשוב לציין שזה מה שנכתב בפירוט המוצרים בקופסא, אז אולי כדאי לחדד את זה. חוצמזה, משמח לשמוע שלשוקולד תכונות אנטי אייג'ינג! נותן לגיטימציה ומנטרל אשמה..
      סבונים טבעיים אכן משרים תחושת יובש. היא לא עוברת לי. אני משתמשת בהם בכוונה כשיש לי ימים שהעור שמנוני ואני רוצה לייבש אותו בעזרת סבון, זה מאוד עוזר. עם זאת, לבנות שמחפשות סבון עם מרכיב לחות, היה חשוב לי לציין את זה בסקירה.

      תודה על החידודים,
      איה.

      מחק
  3. התעלפתי על התכשיטים בתמונות! מה זה האוסף המהמם הזה?? :)
    רק הערה קטנה לגבי הסבוקלם - הוא ממש לא BB! ה-BB creams המקוריים מכילים רכיבים שאמורים לטפח ולהבהיר עור בעייתי וזה ממש לא מה שקורה כאן, המוצר הזה הוא פשוט tinted moisturizer עם קצת SPF...

    השבמחק
  4. האמת שכן... אבל גם, אנחנו מדברים על ה-BB האמיתיים, ממזרח אסיה.. אלו של השוק המערבי פחות חזקים, לא עפתי עליהם כל כך, די ביאסו אותי..
    ותודה על המחמאות :-) אכן, תכשיטים משמחים אותי עד מאוד.. יש שם הכל מהכל.. קצת קרן וולף.. קצת שאני עיצבתי..והרבה משווקי עתיקות, שליקטתי עם הזמן..

    השבמחק
  5. חבל שגלוסי לא ציינו סאן ביוטי של LANCASTER הוא קרם הגנה לגוף.

    השבמחק