יום שבת, 18 בינואר 2014

The promised land


אז מה...מה קורה עם הבלוג? ככה התפייד לו...?
צ'מעו....זה לא אני, זה הבלוג. הוא לא השקיע בזוגיות שלנו. שגרה, כביסות, חוגים...וריגושים אין.
וכמו בכל ריגוש ראוי, גם הפעם זה תפס אותי לא מוכנה (בלי מצלמה, רק עם האייפון) - המאהב החדש שלי.
הוא חתיך אש, מלא כריזמה, מחזר מיומן עם נדל"ן במרכז תל אביב. והוא בית קפה. כאילו, ממש לא רק "בית קפה". אבל בקטגוריה.
קוראים לו קפיטרי. ועל אף שהוא נשמע ונראה כמו גוי, מדובר ביהודי כשר. בעצם, לא ממש כשר, אבל יהודי, ישראלי, צבר, עם עבר צבאי מפואר ודגל ישראל בבגאז' על כל יום עצמאות שלא יבוא.
הקפיטרי הוא בית אוכל מהיר מז'אנר הגורמה, הממוקם באחד ממבני הטמפלרים המשוחזרים במתחם שרונה.
עכשיו, 2 פרדוקסים. הראשון, הוא שהאוכל אולי מהיר, אבל אני לא התפניתי במשך שלוש שעות. כן, שלוש שעות.
והשני הוא שהגורמה הזה, והוא אכן גורמה בקטגוריה, מתומחר במחיר שווה לכל כיס ומפתיע בחוסר הפלצנות התמחורית שלו.
גילוי נאות, ט', המנהל של הסניף (ראשון מתוך רשת עתידית), הוא חבר טוב. בעלה היקר של ע', חברתי משכבר. ט' וע' הם זוג ששודך משמים. שניהם רוחשים חיבה עזה לאוכל ולעיצוב, ובמיוחד לאוכל מעוצב. הכי כיף ללכת איתם לאכול. כך שכאשר ע' הזמינה אותי לבקר את ט' במקום החדש - אצתי רצתי. ובכן, אני מאוהבת. סירייסלי. אם באינטרנט מדברים על "חוויית משתמש" - אז פה חוויית המשתמש זוכה לציון 100 עגול. המקום והמנות מעוצבים וממותגים ברמה הכי גבוהה שיש, האוכל כל כך טעים ומפתה שאתה רוצה להזמין את כל הויטרינה, המוזיקה מדוייקת, החלל מרווח ומזמין, ואם הקרייה לא הייתה מסתכלת עלי מעבר לכביש בקפלן, הייתי עלולה להאמין שאני ב-Pret a Manger בלונדון או ב- Dean and Deluca  בניו-יורק. אין ספק שהאנשים שהקימו את המקום הזה הם פיינשמייקרים (חולה על המילה הזאת) לא קטנים, כי אין שם שום דבר שהוא "כמעט", או "ליד", או "לבינתיים". לי ולחברתי ל' (my new sister from another mister) יש שם קוד חדש (בעתיד נפתח לו בלוג, או אינסטוש או סתם איזה האשטאג לא מחייב) שנקרא - Broke & Deluded, שזה יענו מסכם את זה שאנחנו חיות בסרט על מקומות הורסים את הבריאות בעולם, מלונות ומסעדות, שאין לנו כסף לדגום, אבל מסתפקות בנגיעות מקומיות בז'אנר, מידי פעם, בשיא הוונאבי, בואכה גרופון משפיל למסעדת בוטיק. קפיטרי הוא הכי Broke & Deluded מטיריאל - תמורת סכום זוזים ריאלי והגיוני, מרגישים פה מנהטן! המנות טריות טריות, המבחר עצום ומגוון, ומנות חדשות לא מפסיקות לזרום מהמטבח אל הויטרינה והמקרר. אז מה דגמנו? מיני כריך סלט ביצים מענג, כריך חם של מוצרלה וארטישוק בבאגט צרפתי כריזמטי, סלט פסטה עם פסטו, גבינת עיזים וצנוברים, סלט בולגרית, קפוצ'ינו, רול בננה-נוטלה גאוני ופופקורן אדיר בקרמל פוטוגני. טוב, זהו, ליהגתי מספיק, עכשיו פשוט אתן לתמונות לעשות את העבודה, או כמו שאומרים בפייסבוקית מדוברת: אני פשוט אניח את זה כאן.


 

















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה